|
Pažljivo pročitajte lijevu i desnu stranu upitnika. Zaokružite
broj koji je bliže onomu što smatrate točnim. |
|
1. Predmet mi je zanimljiv. |
5 4 3 2 1 |
Predmet me ni najmanje ne zanima. |
|
2. Način tumačenja gradiva je zanimljiv i motivirajući. |
5 4 3 2 1 |
Način tumačenja gradiva je dosadan. |
|
3. Atmosfera na satu je radna i opuštena. |
5 4 3 2 1 |
Atmosfera na satu je napeta i nemotivirajuća. |
|
4. Disciplina na satu omogućava dobar rad. |
5 4 3 2 1 |
Disciplina na satu ometa rad. |
|
5. Nastavni satovi su uglavnom dinamični i dobro iskorišteni. |
5 4 3 2 1 |
Nastavni satovi su uglavnom otegnuti i spori. |
|
6.Nastavnik govori glasno i razgovjetno. |
5 4 3 2 1 |
Nastavnik govori tiho i nerazgovjetno. |
|
7.Nastavnikova tumačenja gradiva su jasna, razumljiva
i primjerena |
5 4 3 2 1 |
Nastavnikova objašnjenja gradiva su nerazumljiva i preteška. |
|
8. Nastavnik će tumačenje rado dopuniti ili ponoviti i
razjasniti svaku nejasnoću. |
5 4 3 2 1 |
Nastavnik ne želi ponovo objašnjavati gradivo i ne dopušta
pitanja. |
|
9. Učenici su uglavnom aktivno uključeni u rad kroz razgovor,
izradu zadataka, praktične radove i učenička izlaganja. |
5 4 3 2 1 |
Učenici na satu uglavnom slušaju nastavnikovo izlaganje i ništa
sami ne rade. |
|
10.Ako se pazi na satu kod kuće ne treba previše učiti. |
5 4 3 2 1 |
Nastavnik zadaje prevelike domaće zadaće ili zahtijeva previše
učenja kod kuće. |
|
11.Kroz predavanja se vidi svrha učenja tog predmeta i njegova
povezanost sa životom. |
5 4 3 2 1 |
Sasvim je nejasno zašto se taj predmet uči i gdje će mi poslije
trebati. |
|
12.Nastavnik poštuje prava učenika i odnosi se prema učenicima s
poštovanjem i razumijevanjem. |
5 4 3 2 1 |
Nastavnik priznaje samo svoja prava, a prema učenicima pokazuje
omalovažavanje i nepovjerenje |
|
13. S nastavnikom mogu uvijek i bez problema razgovarati. |
5 4 3 2 1 |
Strah me nastavnika. |
|
14. Kod usmenog ispitivanja nastavnik nastoji smanjiti napetosti
pomoći učeniku da što bolje pokaže svoje znanje.
|
5 4 3 2 1 |
Nastavnika nije briga kako se učenik osjeća i želi pronaći ono
što učenik ne zna. |
|
15. Za pismeni ispit ima dovoljno(i previše) vremena. |
5 4 3 2 1 |
Za pismeni ispit ima premalo vremena. |
|
16. Pitanja za pismeni ispit su dovoljno uvježbana i jasna. |
5 4 3 2 1 |
Pitanja za pismeni ispit su nejasna i nedovoljno uvježbana. |
|
17. Nastavnikove ocjene i komen tari djeluju poticajno i
motiviraju me za učenje |
5 4 3 2 1 |
Nastavnikovi komentari i način ocjenjivanja “ubijaju” volju za
rad. |
|
18. Nastavnik pravedno ocjenjuje. Ocjena ovisi o radu i znanju
učenika. |
5 4 3 2 1 |
Nastavnik nepravedno ocjenjuje. Ocjena ovisi najviše o
nastavnikovim simpatijama i raspoloženju. |
|
19. Nastavnik ima preblage kriterije i dobra ocjena se prelako
dobije. |
5 4 3 2 1 |
Nastavnik traži previše znanja za pojedinu ocjenu i ima
previsoke kriterije. |
|
20. Što ti se sviđa u radu nastavnika? |
|
|
21. Koje su tvoje najveće primjedbe na rad nastavnika? |
|
|
22. Što bi nastavnik, prema tvom mišljenju, mogao učiniti da bi
njegov rad bio još bolji? |
|